Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gotama?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LillHenke" data-source="post: 45751" data-attributes="member: 28976"><p>tjena!</p><p></p><p>Jag har kört på gotama sista halvan av säsongen och jag gillar dem skarpt!</p><p>..Vissa säger att de är tokmjuka o så, visst det är dem, men fan inte alls på nått sätt som pockisarna osv. utan de funkar att köra hur hårt som helst med! Jag kör på 183 cm och dem är snabba från kant till kant. och jag är 172 cm lång.</p><p>Men för bärighet och stabilitet tror jag inte du behöver längre, men tänk dock på att bindningsmärket på skidorna inte är helt hundra utan frammontera dem gärna någon cm då tailen går upp nått fruktansvärt!</p><p></p><p>Lycka tilll.... nästa år blir det SANOUK!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LillHenke, post: 45751, member: 28976"] tjena! Jag har kört på gotama sista halvan av säsongen och jag gillar dem skarpt! ..Vissa säger att de är tokmjuka o så, visst det är dem, men fan inte alls på nått sätt som pockisarna osv. utan de funkar att köra hur hårt som helst med! Jag kör på 183 cm och dem är snabba från kant till kant. och jag är 172 cm lång. Men för bärighet och stabilitet tror jag inte du behöver längre, men tänk dock på att bindningsmärket på skidorna inte är helt hundra utan frammontera dem gärna någon cm då tailen går upp nått fruktansvärt! Lycka tilll.... nästa år blir det SANOUK!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Gotama?
Tillbaka
Topp