Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göteborgsskidåkning inom 2 timmars radie.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JEZ-revived" data-source="post: 1292284" data-attributes="member: 168787"><p>Håller med, jag frågade mig själv ofta varför jag inte är mer i Norge. Vi har en liten tradition i familjen att åka öppningshelgen till Branäs för att inleda säsongen. Branäs är fint och prisvärt, men på samma tid kommer jag till Hafjell. E6:an hela vägen, dessutom den bra delen av den. Dubbla fallhöjden.</p><p></p><p>Det var några år sedan jag skrev originalinlägget. Sedan dess är "jag klar" med lokala backar. Ulricehamn är den enda jag besöker. Bästa carvingbacken vi har här nere. Deras hemska bamba-restaurang har de dessutom fixat till.</p><p></p><p>Om Bollekollen skulle få upp sin vänstra pist så skulle jag nog dra dit av ren nyfikenhet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JEZ-revived, post: 1292284, member: 168787"] Håller med, jag frågade mig själv ofta varför jag inte är mer i Norge. Vi har en liten tradition i familjen att åka öppningshelgen till Branäs för att inleda säsongen. Branäs är fint och prisvärt, men på samma tid kommer jag till Hafjell. E6:an hela vägen, dessutom den bra delen av den. Dubbla fallhöjden. Det var några år sedan jag skrev originalinlägget. Sedan dess är "jag klar" med lokala backar. Ulricehamn är den enda jag besöker. Bästa carvingbacken vi har här nere. Deras hemska bamba-restaurang har de dessutom fixat till. Om Bollekollen skulle få upp sin vänstra pist så skulle jag nog dra dit av ren nyfikenhet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Göteborgsskidåkning inom 2 timmars radie.
Tillbaka
Topp