Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gött i st anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joakimbergstrom" data-source="post: 85157" data-attributes="member: 36272"><p>Hej hej....</p><p>Kommande säsong planerar jag att tillbringa i st anton. Det lilla problemet jag har är bara det att allt är fett svårt att styra upp själv.. </p><p></p><p>Så om ni e ett gött gäng som skall ner och har en plats att fylla i eran lägenhet/bil/ etc etc etc. så är jag en jävligt trevlig passionerad telis/skidåkande och krök polare..... </p><p></p><p>Så om ni är det sköna gäng som jag behöver så kan ni väl höra av er......!? 0736-175387</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joakimbergstrom, post: 85157, member: 36272"] Hej hej.... Kommande säsong planerar jag att tillbringa i st anton. Det lilla problemet jag har är bara det att allt är fett svårt att styra upp själv.. Så om ni e ett gött gäng som skall ner och har en plats att fylla i eran lägenhet/bil/ etc etc etc. så är jag en jävligt trevlig passionerad telis/skidåkande och krök polare..... Så om ni är det sköna gäng som jag behöver så kan ni väl höra av er......!? 0736-175387 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gött i st anton
Tillbaka
Topp