spygoZ
Ny medlem
goZ: BILLIGA,LÅNGA och BASIC TALLTEES:intressekoll
hej freeride!
jag har nu sytt tre talltees själv för att jag är trött på att det inte finns långa(fast ändå smala, billiga talltees. resultatet blev helt okej och uppskattas av många. tänkte då att det finns säkert andra som har samma problem men som varken pallar eller har möljigheter att göra egna, så man kanske skulle vilja köpa billiga talltees.
ska också försöka deala med ngr affärer och fråga om jag får sälja genom dom så blir det en mer seriös verksamhet + att köparen kan testa tee´n.
tee´n är inte helt färdigställd än men nu kan jag ju passa på att ta tips från er då det, i sånna fall, är ni som ska köpa dom!
tips till mig:
- hur mycket är ni beredda att betala för den?
- färg/färgkombination
- långärmad/kortärmad/linne
- logoplacering
- längd
- affärer som ni vill hitta teesen i.
mer bilder finns på min profil!
Glad för svar/ mårten
and remamber - go loose wearin' the fabrics of goZ -

jag har nu sytt tre talltees själv för att jag är trött på att det inte finns långa(fast ändå smala, billiga talltees. resultatet blev helt okej och uppskattas av många. tänkte då att det finns säkert andra som har samma problem men som varken pallar eller har möljigheter att göra egna, så man kanske skulle vilja köpa billiga talltees.
ska också försöka deala med ngr affärer och fråga om jag får sälja genom dom så blir det en mer seriös verksamhet + att köparen kan testa tee´n.
tee´n är inte helt färdigställd än men nu kan jag ju passa på att ta tips från er då det, i sånna fall, är ni som ska köpa dom!
tips till mig:
- hur mycket är ni beredda att betala för den?
- färg/färgkombination
- långärmad/kortärmad/linne
- logoplacering
- längd
- affärer som ni vill hitta teesen i.
mer bilder finns på min profil!
Glad för svar/ mårten
and remamber - go loose wearin' the fabrics of goZ -