Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
GPS klocka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 1049014" data-attributes="member: 54815"><p>Återupplivar denna tråd då jag fick en ospecificerad klocka i födelsedagspresent, och det börjar bli dags för köp. Jag tänker att Freeride är fullt med prylgubbar och prylgummor och någon bör därför ha någon typ av kunskap om detta.</p><p></p><p>Jag kommer använda klockan till allt möjligt:</p><p>-Skidåkning. </p><p>-Turer/vandring/löpning/fiske</p><p>-Surf</p><p></p><p>De funktioner jag behöver är väl då GPS, höjdmätare, diversetidtagning, rutter/POI, och väder/lufttryck. </p><p></p><p>De klockor jag kollat på och gillar rent estetiskt är Suunto Ambit2 och 3, men de verkar inte ha så mycket vädertjänster. Har dålig koll på Garmin och övriga märken. </p><p></p><p>Prist är väl lite underordnat, men under 4000 helst. Och gärna bra med garantier osv, den ska gärna kunna användas i alla fall i 10+ år.</p><p></p><p>Någon som har nåt tips?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 1049014, member: 54815"] Återupplivar denna tråd då jag fick en ospecificerad klocka i födelsedagspresent, och det börjar bli dags för köp. Jag tänker att Freeride är fullt med prylgubbar och prylgummor och någon bör därför ha någon typ av kunskap om detta. Jag kommer använda klockan till allt möjligt: -Skidåkning. -Turer/vandring/löpning/fiske -Surf De funktioner jag behöver är väl då GPS, höjdmätare, diversetidtagning, rutter/POI, och väder/lufttryck. De klockor jag kollat på och gillar rent estetiskt är Suunto Ambit2 och 3, men de verkar inte ha så mycket vädertjänster. Har dålig koll på Garmin och övriga märken. Prist är väl lite underordnat, men under 4000 helst. Och gärna bra med garantier osv, den ska gärna kunna användas i alla fall i 10+ år. Någon som har nåt tips? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
GPS klocka
Tillbaka
Topp