Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
GPS klocka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clay" data-source="post: 780252" data-attributes="member: 82624"><p>Kollade och var nära att köpa X10:an tidigare.När jag frågade runt i olika affärer (Naturkompaniet etc) och kollade på nätet så fanns det en del missnöje med den. </p><p>Problemen som folk hade haft var</p><p>* Färgen flagnade efter ett par månader</p><p>* Den tog in vatten!</p><p>* GPS'en var inte särskilt bra</p><p></p><p>Problemet som de flesta sa var att kombinationen pulsklocka med inbygd GPS inte var bra. I stort sett samtliga som jag pratade med rekomenderade att köpa en bra GPS enhet OCH att köpa en bra pulsklocka. Dvs försöka undvika produkter som hade en kombination av dessa. Det positiva är att du får 2 riktigt brra produkter doch får du kesa mer...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clay, post: 780252, member: 82624"] Kollade och var nära att köpa X10:an tidigare.När jag frågade runt i olika affärer (Naturkompaniet etc) och kollade på nätet så fanns det en del missnöje med den. Problemen som folk hade haft var * Färgen flagnade efter ett par månader * Den tog in vatten! * GPS'en var inte särskilt bra Problemet som de flesta sa var att kombinationen pulsklocka med inbygd GPS inte var bra. I stort sett samtliga som jag pratade med rekomenderade att köpa en bra GPS enhet OCH att köpa en bra pulsklocka. Dvs försöka undvika produkter som hade en kombination av dessa. Det positiva är att du får 2 riktigt brra produkter doch får du kesa mer... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
GPS klocka
Tillbaka
Topp