K Knolpak Guest 2003-11-15 Grader #1 Vad har ni för "gradtal" på era bindningar, och vart åker ni nånstans med dom? Känns som att det inte finns nån i hela sverige som har lika
Vad har ni för "gradtal" på era bindningar, och vart åker ni nånstans med dom? Känns som att det inte finns nån i hela sverige som har lika
M motion Ny medlem 2003-11-16 Grader #2 ca 15fram och ca3 bak, och jag åker över hela berget.. blir väl mestabels pistat eftersom att vi inte har så jätte mkt puder i sverige om man inte har en helikopter på baksidan av kåken förstås.. mvh/daniel
ca 15fram och ca3 bak, och jag åker över hela berget.. blir väl mestabels pistat eftersom att vi inte har så jätte mkt puder i sverige om man inte har en helikopter på baksidan av kåken förstås.. mvh/daniel
Speciahlberg Medlem 2003-11-16 Grader #5 glömde säga att jag kör allt med dom inställningarna. jibbar vi vid ishallen under sommaren brukar det bli 20 5
glömde säga att jag kör allt med dom inställningarna. jibbar vi vid ishallen under sommaren brukar det bli 20 5