Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Grammatik på Freeride - eller brist på sådan...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dr-telemark" data-source="post: 1003618" data-attributes="member: 44806"><p>Haha. Du får grunna vidare på vad jag menar ;-)</p><p></p><p>Vad gäller p3 så är problemet att man har dragit det för långt. Först byter man alla pojke, flick man och kvinna mot kille och tjej, sedan skalar man bort så mycket av själva nyheten att det som blir kvar har ungefär samma nyhetsvärde som Aftonbladets löpsedlar. Bara för att man är ung betyder det faktiskt inte att man är ointelligent. Det som stör mig är att man undervärderar sin publik och därmed stöter bort en del. Varför inte ge de unga en seriös nyhetsskildring men med lite mer fokus på de nyheter som känns extra aktuella för den yngre publiken?</p><p></p><p>Jag kommer osökt att tänka på Barnjournalen som jag växte upp med. Där gick man in rätt detaljerat på nyheterna men på ett begripligt sätt. P3 förenklar så det blir obegripligt.</p><p>Det är lika dumt som folk som pratar babyspråk med barn som både lärt sig gå och prata. Om det inte är babyspråk man vill att de ska lära sig så är det inte babyspråk man ska prata med dem.</p><p></p><p>Äh, nu blev det seriöst.</p><p></p><p>Åter till sarkasmen gott folk!!!</p><p></p><p>Mig ser problemet. Stäng av datorn och läs en bok! (Ja, en sån av papper)</p><p>[MEDIA=youtube]wokOl0t2cf4[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dr-telemark, post: 1003618, member: 44806"] Haha. Du får grunna vidare på vad jag menar ;-) Vad gäller p3 så är problemet att man har dragit det för långt. Först byter man alla pojke, flick man och kvinna mot kille och tjej, sedan skalar man bort så mycket av själva nyheten att det som blir kvar har ungefär samma nyhetsvärde som Aftonbladets löpsedlar. Bara för att man är ung betyder det faktiskt inte att man är ointelligent. Det som stör mig är att man undervärderar sin publik och därmed stöter bort en del. Varför inte ge de unga en seriös nyhetsskildring men med lite mer fokus på de nyheter som känns extra aktuella för den yngre publiken? Jag kommer osökt att tänka på Barnjournalen som jag växte upp med. Där gick man in rätt detaljerat på nyheterna men på ett begripligt sätt. P3 förenklar så det blir obegripligt. Det är lika dumt som folk som pratar babyspråk med barn som både lärt sig gå och prata. Om det inte är babyspråk man vill att de ska lära sig så är det inte babyspråk man ska prata med dem. Äh, nu blev det seriöst. Åter till sarkasmen gott folk!!! Mig ser problemet. Stäng av datorn och läs en bok! (Ja, en sån av papper) [MEDIA=youtube]wokOl0t2cf4[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Grammatik på Freeride - eller brist på sådan...
Tillbaka
Topp