Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Granada/Sierra Nevada 07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chillar" data-source="post: 250651" data-attributes="member: 41734"><p>Sådär, nu är biljetten, skola och boende fixat till Granada i mitten av jan. Där ska det pluggas spanska 4 dar i veckan. De 3 dagarna jag e ledig tänkte jag hinna med brädåkning i Sierra Nevada. Kommer va där med två polare till. </p><p></p><p>Alla som ska dit kan ju höra av sig! Är ju inte så mycket snack om stället i fråga så jag antar att det kanske inte är värsta vallfärden dit, men nån kanske tänker som vi? =) </p><p></p><p>God jul och gott och gott nytt år! </p><p>Mvh L</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chillar, post: 250651, member: 41734"] Sådär, nu är biljetten, skola och boende fixat till Granada i mitten av jan. Där ska det pluggas spanska 4 dar i veckan. De 3 dagarna jag e ledig tänkte jag hinna med brädåkning i Sierra Nevada. Kommer va där med två polare till. Alla som ska dit kan ju höra av sig! Är ju inte så mycket snack om stället i fråga så jag antar att det kanske inte är värsta vallfärden dit, men nån kanske tänker som vi? =) God jul och gott och gott nytt år! Mvh L [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Granada/Sierra Nevada 07
Tillbaka
Topp