Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Granada/Sierra Nevada 07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wamp" data-source="post: 254340" data-attributes="member: 41386"><p>Ooj, oj. Lät ordentligt med kul det där. Hur fungerar med med pengar? Går ni på studielån? Hur mycket blir det över för mat (och öl)? Kan man börja där när som helst? (Står på hemsidan att en ny kurs börjar varje måndag)</p><p></p><p>All information du kan komma med vill jag ha<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wamp, post: 254340, member: 41386"] Ooj, oj. Lät ordentligt med kul det där. Hur fungerar med med pengar? Går ni på studielån? Hur mycket blir det över för mat (och öl)? Kan man börja där när som helst? (Står på hemsidan att en ny kurs börjar varje måndag) All information du kan komma med vill jag ha:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Granada/Sierra Nevada 07
Tillbaka
Topp