Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Granada/Sierra Nevada 07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chillar" data-source="post: 254482" data-attributes="member: 41734"><p>Jag har jobbat ihop en del cash..mina polare ska gå på bidrag, men har även med sig pengar. Jag har typ 140 spänn per dag till va jag vill =)..lär säkert bli mindre om man får lust att köpa nåt extra, menmen..köper med mig gröt härifrån så =) </p><p>mm precis, det börjar varje måndag..tror det e så att man hoppar in i den grupp man passar i. Man bör typ boka en månad innan minst tror jag, om inte mer. </p><p></p><p>Världens mest solsäkra skidort för övrigt =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chillar, post: 254482, member: 41734"] Jag har jobbat ihop en del cash..mina polare ska gå på bidrag, men har även med sig pengar. Jag har typ 140 spänn per dag till va jag vill =)..lär säkert bli mindre om man får lust att köpa nåt extra, menmen..köper med mig gröt härifrån så =) mm precis, det börjar varje måndag..tror det e så att man hoppar in i den grupp man passar i. Man bör typ boka en månad innan minst tror jag, om inte mer. Världens mest solsäkra skidort för övrigt =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Granada/Sierra Nevada 07
Tillbaka
Topp