Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gräns för stora fötter?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 88524" data-attributes="member: 35006"><p>mmm...precis, prova skorna ihop med bindningen, straps:en brukar iofs vara väldigt justerbara men plattan ska ju gärna passa skons form(bredd & längd). Mät yttermåttet på skon, utifrån detta samt stance-vinkeln du gillar borde du kunna se ungefär hur bred din bräda måste vara. Pinn a.k.a. kalle gjorde ett fint inlägg, men jag tror tyvärr inte man kan generalisera så eftersom olika bindningsmärken är lite olika stora på längden och bredden. Min kära flickvän har t.ex. stadiga stl.40 i kängorna och glider på Burtons CustomNånting bindning i stl. XS, en storlek som inte ens finns i Kalles tabell.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 88524, member: 35006"] mmm...precis, prova skorna ihop med bindningen, straps:en brukar iofs vara väldigt justerbara men plattan ska ju gärna passa skons form(bredd & längd). Mät yttermåttet på skon, utifrån detta samt stance-vinkeln du gillar borde du kunna se ungefär hur bred din bräda måste vara. Pinn a.k.a. kalle gjorde ett fint inlägg, men jag tror tyvärr inte man kan generalisera så eftersom olika bindningsmärken är lite olika stora på längden och bredden. Min kära flickvän har t.ex. stadiga stl.40 i kängorna och glider på Burtons CustomNånting bindning i stl. XS, en storlek som inte ens finns i Kalles tabell. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gräns för stora fötter?
Tillbaka
Topp