Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Gratis boende i Vemdalen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skibum2004" data-source="post: 25542" data-attributes="member: 14528"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Tänkte höra om någon med körkort och bil har lust att hänga med upp till min stuga i Vemdalen på fredag? </p><p></p><p>Vemdalsskalet öppnar första backen på Lördag och snödjuppet är 22cm natursnö och massa kanonsnö. </p><p></p><p>Jag har en stuga med 6bäddar mitt i systemet men inget körkort eller några kompisar som vill hänga med upp till helgen, så undrar nu om det finns någon som vill hänga på upp och bo så gratis man kan. </p><p></p><p>skicka ett mail eller skriv i göstboken om ni är intresserade. Svar under morgondagen behövs. </p><p></p><p>Det gäller er boende i Stockholmstrakten...</p><p></p><p>Mvh</p><p>Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skibum2004, post: 25542, member: 14528"] Hej alla! Tänkte höra om någon med körkort och bil har lust att hänga med upp till min stuga i Vemdalen på fredag? Vemdalsskalet öppnar första backen på Lördag och snödjuppet är 22cm natursnö och massa kanonsnö. Jag har en stuga med 6bäddar mitt i systemet men inget körkort eller några kompisar som vill hänga med upp till helgen, så undrar nu om det finns någon som vill hänga på upp och bo så gratis man kan. skicka ett mail eller skriv i göstboken om ni är intresserade. Svar under morgondagen behövs. Det gäller er boende i Stockholmstrakten... Mvh Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Gratis boende i Vemdalen?
Tillbaka
Topp