Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gratis hemresa Österike till Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Broken_wing" data-source="post: 68094" data-attributes="member: 39540"><p>Sankt Anton: Bröt armen och skall nu få hem mig själv och min bil till Sverige.</p><p>Jag behöver ha en chaufför till min bil.</p><p>Chaufför kan få plats med en kompis också.</p><p></p><p>Jag får lämna sjukhuset först på Söndag 8:e Feb.</p><p>Åker sedan gärna omgående från Sankt Anton.</p><p></p><p>Ring till mig på sjukhuset 004354426003173</p><p></p><p>Ring innan Söndag 8:e Feb, annars kommer min bror o hämtar.</p><p></p><p>/Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Broken_wing, post: 68094, member: 39540"] Sankt Anton: Bröt armen och skall nu få hem mig själv och min bil till Sverige. Jag behöver ha en chaufför till min bil. Chaufför kan få plats med en kompis också. Jag får lämna sjukhuset först på Söndag 8:e Feb. Åker sedan gärna omgående från Sankt Anton. Ring till mig på sjukhuset 004354426003173 Ring innan Söndag 8:e Feb, annars kommer min bror o hämtar. /Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gratis hemresa Österike till Sverige
Tillbaka
Topp