Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gratis logi i Riksgränsen/Narvik
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stradi" data-source="post: 35984" data-attributes="member: 24937"><p>Inför påskveckan tänker jag ta min bil och köra från Västerås upp till Narvik till vår stuga och stanna ca 4 veckor. På vägen upp tänkte jag ev. stanna åka skidor på någon lämplig skidort <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Då jag tycker det är mycket tråkigt att bila upp ensam och är dessutom ensam i stugan första veckan (påsk), tänkte jag höra mig för om någon/några här på freeride är intresserad att hänga med mig och stanna 1 vecka i Gränsen/Narvik. Jag kan erbjuda fri logi 1 vecka i stugan (ligger vid Ofotfjorden mitt emellan Narvik och Gränsen) och vi delar på bensin och käk. Hemresan måste ske med tåg.</p><p></p><p>Hör av dig om det låter intressant <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stradi, post: 35984, member: 24937"] Inför påskveckan tänker jag ta min bil och köra från Västerås upp till Narvik till vår stuga och stanna ca 4 veckor. På vägen upp tänkte jag ev. stanna åka skidor på någon lämplig skidort :-) Då jag tycker det är mycket tråkigt att bila upp ensam och är dessutom ensam i stugan första veckan (påsk), tänkte jag höra mig för om någon/några här på freeride är intresserad att hänga med mig och stanna 1 vecka i Gränsen/Narvik. Jag kan erbjuda fri logi 1 vecka i stugan (ligger vid Ofotfjorden mitt emellan Narvik och Gränsen) och vi delar på bensin och käk. Hemresan måste ske med tåg. Hör av dig om det låter intressant :-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gratis logi i Riksgränsen/Narvik
Tillbaka
Topp