Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gratis störtloppssimulator
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 136257" data-attributes="member: 35006"><p>Ok, jag är fast! Bästa gratisspelet någonsin kanske?</p><p></p><p>De andra banorna brukar väl i sann TV-spelsanda komma som en belöning när man varit duktig? När jag startade spelet idag tror jag att jag fick en ny bana(Bormio) nedladdad, den var inte skuggad så den går kanske att spela. </p><p></p><p>Ett litet knep som jag kom underfund med efter 3-4 försök är att ställa ner "qualität" under options-menyn, spelet går givetvis mjukare men framför allt blir det VÄLDGT mycket lättare att spela, kapade genast 11sek på tiden. </p><p></p><p>Har man en überdator med nåt ballt grafikkort gör det säkert inte någon skillnad men för oss som sitter med en helt vanlig laptop gör det susen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 136257, member: 35006"] Ok, jag är fast! Bästa gratisspelet någonsin kanske? De andra banorna brukar väl i sann TV-spelsanda komma som en belöning när man varit duktig? När jag startade spelet idag tror jag att jag fick en ny bana(Bormio) nedladdad, den var inte skuggad så den går kanske att spela. Ett litet knep som jag kom underfund med efter 3-4 försök är att ställa ner "qualität" under options-menyn, spelet går givetvis mjukare men framför allt blir det VÄLDGT mycket lättare att spela, kapade genast 11sek på tiden. Har man en überdator med nåt ballt grafikkort gör det säkert inte någon skillnad men för oss som sitter med en helt vanlig laptop gör det susen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gratis störtloppssimulator
Tillbaka
Topp