Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Men vem va ett strå vassare?! JO, finländaren Risto Mattila! Yehhh!
Finland rules!!!
P.S. Ta d inte så hårt, d ba kul att Finländare också kan slå svenskar ibland ..he-he : )
Ja.., stort grattis till Simon, men även till Steffe Kej... Killen fick äntligen visa vad han går för även i tävlingssammanhang... Två silver för freestylegrenarna på snowboard.., d e gött d..! =))
grattis... men.. vet inte vem det var men kommentatorerna sa att han satte en 1080. själv tyckte jag att det såg ut som en 1260, räknade varven flera gånger... aja vad tyckte ni? hoppet var i den tredje omgången, jag minns inte vilken åkare.
finländare på 1.a 3:dje å 4:de plats. Om inte finlands fjärde deltagare missat i kvalet hade det varit blåvitt på de fyra första platserna. Finland borde ha fått ha 5-6åkare med, titta på världscup ställningen i big air. Inse det, Finland är överlägsna när det gäller big-air...
Höhö, det är ju bara för att dom inte kan åka egentligen, dom har bara småbackar. Sen så kan de tju ha att göra med att dom har fin tradition innom Big Air.
Osten. Det var definitivt en 1260 som killen gjorde i sista omgången. Jag är förvånad att inte Pontus Ståhlklo upptäckte det. Ja, ja, ett stort grattis till herr Ax i alla fall.
Grattis Simon, men framförallt: Grattis Stefan Karlsson. Kul för en kille som kör högt och snyggt och inte enbart gör "otweakade" hakoon flipps och 1 miljard snurrar. Respect Stefan!!! /Anders
Håller fullständigt med föregående talare. Stefans andraplats är en seger för riktig snowboardåkning i motsats till de gymnastiska övningar som annars börjar bli otäckt dominerande i halfpipe.