Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gressoney/Alagna/Champoluc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mandelmassa" data-source="post: 69781" data-attributes="member: 15174"><p>Jag skall bo med tjocka slækten i Champoluc v.9 och det ær bara jag som åker offpist. Undrar om det ær någon glad bummare eller veckoturist som skulle kunna ha mig på slæp någon dag/dagar, så jag kan få lite backcountryåkning. Helt enkelt før att tænka lite på sækerheten. Jag ær gutt på 23 år och har nødvændig utrustning och en del erfarenhet. Bor i Norge øøøææææøø, men ær svensk av hela mitt hjerta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandelmassa, post: 69781, member: 15174"] Jag skall bo med tjocka slækten i Champoluc v.9 och det ær bara jag som åker offpist. Undrar om det ær någon glad bummare eller veckoturist som skulle kunna ha mig på slæp någon dag/dagar, så jag kan få lite backcountryåkning. Helt enkelt før att tænka lite på sækerheten. Jag ær gutt på 23 år och har nødvændig utrustning och en del erfarenhet. Bor i Norge øøøææææøø, men ær svensk av hela mitt hjerta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gressoney/Alagna/Champoluc
Tillbaka
Topp