Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
gressoney, la thuile just nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gelkasnubbe" data-source="post: 109438" data-attributes="member: 16480"><p>Borde ha förtydligat mig...</p><p></p><p>1. Jag menade att för mig, som förstagågndbeöskare tog det ca. 7 dagar att bli less på den åkning som erbjöds i pist och närliggaqnde offpist i Gressoney-Champoluc-Alagna. </p><p>2. Vidare skulle jag undvikt att uttala mig om huruvida man blir fort less eller ej på en viss åkning eftersom det helt beror på: a) hur rastlös man är b) hur intensivt och grundligt man åker c) hur pass stort behov man har av att hela tiden åka helt nya åk. d) hur många timmar effektiv åkning man åker på en "dag"</p><p></p><p>Men, jag vill nog säga att för den som är en medelgod åkare som åker medelsnabbt så blir man nog inte mer än medelless på monterosa ski area under en medellång vecka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gelkasnubbe, post: 109438, member: 16480"] Borde ha förtydligat mig... 1. Jag menade att för mig, som förstagågndbeöskare tog det ca. 7 dagar att bli less på den åkning som erbjöds i pist och närliggaqnde offpist i Gressoney-Champoluc-Alagna. 2. Vidare skulle jag undvikt att uttala mig om huruvida man blir fort less eller ej på en viss åkning eftersom det helt beror på: a) hur rastlös man är b) hur intensivt och grundligt man åker c) hur pass stort behov man har av att hela tiden åka helt nya åk. d) hur många timmar effektiv åkning man åker på en "dag" Men, jag vill nog säga att för den som är en medelgod åkare som åker medelsnabbt så blir man nog inte mer än medelless på monterosa ski area under en medellång vecka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
gressoney, la thuile just nu?
Tillbaka
Topp