Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gressoney La trint eller st Jean?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="carvingkimbo" data-source="post: 372214" data-attributes="member: 15609"><p>Då tror jag som någon skrev, att Champoluc är att föredra om ni promt ska till Monterosa. Varken La Trinite eller St Jean lär vara kul för ungdomar på sportlov, finns helt enkelt inga röjarbarer eller diskon. (Vilket jag inte tror det finns många av i Champoluc heller).</p><p>Om ni ändå bestämmer er för Gressoney så måste det nog bli La Trinite, som har liftförbindelse med Champoluc och Alagna. Från St Jean måste ni ha bil eller buss, tror inte det går några skidbussar därifrån, möjligen någon regional tur på morgonen och en på kvällen. Shoppingglada fruntimmer...jag utgår från att du inte skojar...får nog ta den regionala bussen ner till Milano eller Turin, finns ingen shopping att tala om i hela Monterosaområdet.</p><p>Hur som helst, ha det så roligt. Det är väl för skidåkningens skull ni åker och den lär ni inte bli besvikna på om det finns snö.</p><p></p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="carvingkimbo, post: 372214, member: 15609"] Då tror jag som någon skrev, att Champoluc är att föredra om ni promt ska till Monterosa. Varken La Trinite eller St Jean lär vara kul för ungdomar på sportlov, finns helt enkelt inga röjarbarer eller diskon. (Vilket jag inte tror det finns många av i Champoluc heller). Om ni ändå bestämmer er för Gressoney så måste det nog bli La Trinite, som har liftförbindelse med Champoluc och Alagna. Från St Jean måste ni ha bil eller buss, tror inte det går några skidbussar därifrån, möjligen någon regional tur på morgonen och en på kvällen. Shoppingglada fruntimmer...jag utgår från att du inte skojar...får nog ta den regionala bussen ner till Milano eller Turin, finns ingen shopping att tala om i hela Monterosaområdet. Hur som helst, ha det så roligt. Det är väl för skidåkningens skull ni åker och den lär ni inte bli besvikna på om det finns snö. /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gressoney La trint eller st Jean?
Tillbaka
Topp