Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gressoney - Monte Rosa, någon som ska dit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ett_Hund" data-source="post: 249116" data-attributes="member: 55507"><p>Tjo, åker till Gressoney i mitten av Januari och tänkte kolla ifall det är någon fler som ska åt det hållet i vinter eller som varit där tidigare och kan tipsa om bra billigt boende.. typ hostel, lopphotel eller någons soffa=)</p><p> Kanske lite gott cellskap att pimpa puder med eller något annat.. ska du dit eller vet nått spännande om orten vore det kul om du hörde av dej.</p><p></p><p> Hejsan // Chrille</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ett_Hund, post: 249116, member: 55507"] Tjo, åker till Gressoney i mitten av Januari och tänkte kolla ifall det är någon fler som ska åt det hållet i vinter eller som varit där tidigare och kan tipsa om bra billigt boende.. typ hostel, lopphotel eller någons soffa=) Kanske lite gott cellskap att pimpa puder med eller något annat.. ska du dit eller vet nått spännande om orten vore det kul om du hörde av dej. Hejsan // Chrille [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gressoney - Monte Rosa, någon som ska dit?
Tillbaka
Topp