Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gressoney - Monte Rosa, någon som ska dit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 249641" data-attributes="member: 55515"><p>Det är grymt bra åkning i Monte Rosa. Var i Alanga 1 vecka i vintars och det var så grymt!</p><p></p><p>Väldigt lättilgänglig offpist om du så vill <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Tyvär inget skoj att berätta då jag bara var där för att åka <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Men det var skoj !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 249641, member: 55515"] Det är grymt bra åkning i Monte Rosa. Var i Alanga 1 vecka i vintars och det var så grymt! Väldigt lättilgänglig offpist om du så vill ;) Tyvär inget skoj att berätta då jag bara var där för att åka :) Men det var skoj ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Gressoney - Monte Rosa, någon som ska dit?
Tillbaka
Topp