Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gressoney vs Alagna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 2094" data-attributes="member: 10565"><p>välj Monte Rosa Ski före chamonix! visst nu i vintras var det snöbrist i början på säsongen, jag tänker inte påstå nått annat men när snön kommer... då är det helt underbart! och du behöver inte slå bort alla andra bummare med dina stavar för att få känna lite på pudret. himla häftigt! Alagna kan vara långtråkigt om man gillar festandet men du kommer i kontakt med lokalbefolkningen lätt eftersom det inte finns så många andra där. kanske är det lite mer drag i gressoney men jag har inte bott där. jag är oxå på väg dit ner i vinter. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 2094, member: 10565"] välj Monte Rosa Ski före chamonix! visst nu i vintras var det snöbrist i början på säsongen, jag tänker inte påstå nått annat men när snön kommer... då är det helt underbart! och du behöver inte slå bort alla andra bummare med dina stavar för att få känna lite på pudret. himla häftigt! Alagna kan vara långtråkigt om man gillar festandet men du kommer i kontakt med lokalbefolkningen lätt eftersom det inte finns så många andra där. kanske är det lite mer drag i gressoney men jag har inte bott där. jag är oxå på väg dit ner i vinter. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Gressoney vs Alagna
Tillbaka
Topp