Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Grindelwald i Schweiz
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MickeJ" data-source="post: 80486" data-attributes="member: 14430"><p>Grindelwald är ett skönt ställe! Visserligen har jag bara åkt där en dag (First) men det var mycket snö och bra åkning där! Åkningen på andra sidan dalen är förmodligen ännu bättre. Orten Grindelwald är en härlig by. Sen har man ju även skidorterna Wengen och Mürren i närheten. Tror att Wengen har blivit utsedd till världens vackrast belägna skidort. Schweizare behöver inte alls vara speciellt svåra att lära känna! De är nog minst lika lätta att umgås med som svenskar. Jag tror inte du blir besviken om du åker dit!</p><p>Lycka till!</p><p></p><p>Micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MickeJ, post: 80486, member: 14430"] Grindelwald är ett skönt ställe! Visserligen har jag bara åkt där en dag (First) men det var mycket snö och bra åkning där! Åkningen på andra sidan dalen är förmodligen ännu bättre. Orten Grindelwald är en härlig by. Sen har man ju även skidorterna Wengen och Mürren i närheten. Tror att Wengen har blivit utsedd till världens vackrast belägna skidort. Schweizare behöver inte alls vara speciellt svåra att lära känna! De är nog minst lika lätta att umgås med som svenskar. Jag tror inte du blir besviken om du åker dit! Lycka till! Micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Grindelwald i Schweiz
Tillbaka
Topp