Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gripwalk med plast i hålfoten på tur
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skidmannen" data-source="post: 1317255" data-attributes="member: 35740"><p>Ja det är ganska många lite mer turinriktade pjäxor som har kombinationen Gripwalk och gummi i hålfoten, men inte alla. Salomon Shift är inget jag har tänkt köpa (tickar inte mina boxar) men att till och med en sån tung, stel och åkig pjäxa har fått en sån sula är positivt, i framtiden kanske alla har det.</p><p></p><p>Men det verkar som att det är vanligt att limma på det själv, det var det jag hade tänkt jag skulle göra om det visar sig att jag skaffar ett par pjäxor där det saknas. Lutar åt Dynafit Tigard. Bra att veta att det är fler som gör så, så man inte framstår som mer mupp än nördvändigt. Gammalt cykeldäck som föreslagits borde ju funka, bara man slipar av insidan innan limning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skidmannen, post: 1317255, member: 35740"] Ja det är ganska många lite mer turinriktade pjäxor som har kombinationen Gripwalk och gummi i hålfoten, men inte alla. Salomon Shift är inget jag har tänkt köpa (tickar inte mina boxar) men att till och med en sån tung, stel och åkig pjäxa har fått en sån sula är positivt, i framtiden kanske alla har det. Men det verkar som att det är vanligt att limma på det själv, det var det jag hade tänkt jag skulle göra om det visar sig att jag skaffar ett par pjäxor där det saknas. Lutar åt Dynafit Tigard. Bra att veta att det är fler som gör så, så man inte framstår som mer mupp än nördvändigt. Gammalt cykeldäck som föreslagits borde ju funka, bara man slipar av insidan innan limning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Gripwalk med plast i hålfoten på tur
Tillbaka
Topp