Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Gröning köper allting nytt - hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="seaspray" data-source="post: 555145" data-attributes="member: 96323"><p>Vänner, som rubriken antyder har jag bestämt mig för att köpa allting nytt. Jag provade på att åka snowboard i en vecka i USA förra året och blev helt biten. Jag har snart i ett år spenderat tid åt att läsa och lära mig så mycket som möjligt om sporten. Otaliga timmar har spenderats åt att läsa och se på filmer. Jag har nu i 4,5 timmar suttit och läst igenom hela den fastklistrade tråden, och blev tyvärr inte så mycket klokare. Jag behöver helt enkelt hjälp med att köpa en bräda, skor samt bindningar. Utstyrsel är redan beställt.</p><p></p><p>Fakta om mig;</p><p></p><p>24 år</p><p>Aggressiv körstil</p><p>Ska åka minst 2v om året framöver, början nu i vinter</p><p>Åkt en hel vecka sedan innan</p><p>Skateboard bakgrund </p><p>185 cm</p><p>85-90 kg</p><p>ca 43-45 i strl, beror på märke, dock 29,5cm</p><p>Kan gärna lägga ut lite extra deg för att få bra saker</p><p>Åker gärna lite i backen men samtidigt vill jag gå över mer och mer mot park och 'street'. Min första bräda kan gärna vara lite park lite åkning, dock behöver den inte vara extrem åt något håll. 'Freestyle' låter som något för mig.</p><p></p><p>De boots jag funderar på att beställa är följande;</p><p></p><p><a href="http://www.blue-tomato.com/en/Softboots/Burton-SLX-08-09/product.bto?product=300059443&department=off&refsource=productguide" target="_blank">http://www.blue-tomato.com/en/Softboots/Burton-SLX-08-09/product.bto?product=300059443&department=off&refsource=productguide</a> </p><p></p><p>(Burton SLX 08/09)</p><p></p><p>Tack för all hjälp man kan få!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="seaspray, post: 555145, member: 96323"] Vänner, som rubriken antyder har jag bestämt mig för att köpa allting nytt. Jag provade på att åka snowboard i en vecka i USA förra året och blev helt biten. Jag har snart i ett år spenderat tid åt att läsa och lära mig så mycket som möjligt om sporten. Otaliga timmar har spenderats åt att läsa och se på filmer. Jag har nu i 4,5 timmar suttit och läst igenom hela den fastklistrade tråden, och blev tyvärr inte så mycket klokare. Jag behöver helt enkelt hjälp med att köpa en bräda, skor samt bindningar. Utstyrsel är redan beställt. Fakta om mig; 24 år Aggressiv körstil Ska åka minst 2v om året framöver, början nu i vinter Åkt en hel vecka sedan innan Skateboard bakgrund 185 cm 85-90 kg ca 43-45 i strl, beror på märke, dock 29,5cm Kan gärna lägga ut lite extra deg för att få bra saker Åker gärna lite i backen men samtidigt vill jag gå över mer och mer mot park och 'street'. Min första bräda kan gärna vara lite park lite åkning, dock behöver den inte vara extrem åt något håll. 'Freestyle' låter som något för mig. De boots jag funderar på att beställa är följande; [URL]http://www.blue-tomato.com/en/Softboots/Burton-SLX-08-09/product.bto?product=300059443&department=off&refsource=productguide[/URL] (Burton SLX 08/09) Tack för all hjälp man kan få! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Gröning köper allting nytt - hjälp!
Tillbaka
Topp