Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Grönland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kroonannalena" data-source="post: 1079693" data-attributes="member: 82890"><p>Hej!</p><p></p><p>Tänkte åka till Grönland i april 2017 för att åka skidor och undrar om det finns någon/några guideföretag som gör toppturer i Maniitsoq, västsidan, som jag kan kontakta?</p><p></p><p>Tänkte dock inte på Heli-ski i första hand.</p><p></p><p>Har kollat ett företag på östsidan i Kulusuk.</p><p></p><p>Angående isbjörn tänker jag att det inte bara är att ge sig ut i terrängen hur som helst.</p><p></p><p>Tacksam för tips smile</p><p></p><p>/Anna-Lena</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kroonannalena, post: 1079693, member: 82890"] Hej! Tänkte åka till Grönland i april 2017 för att åka skidor och undrar om det finns någon/några guideföretag som gör toppturer i Maniitsoq, västsidan, som jag kan kontakta? Tänkte dock inte på Heli-ski i första hand. Har kollat ett företag på östsidan i Kulusuk. Angående isbjörn tänker jag att det inte bara är att ge sig ut i terrängen hur som helst. Tacksam för tips smile /Anna-Lena [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Grönland
Tillbaka
Topp