Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gröt - exempel, varningar och råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tim" data-source="post: 11299" data-attributes="member: 15126"><p>Intressant det här med Mannagrynsgröt. Det finns mycket att tycka om detta, men en sak som framkommer med all önskvärd tydlighet är att de hängivna anhängarna av detta frukostberedningsätt i regel sällan besitter någon som helts känsla för saker och ting. Deras argumenterade, i det fall de över huvud taget förekommer, är otydligt, oprecist, behäftat med logiska och faktiska fel samt, värst av allt, tråkigt. Mista er inte att tro att jag inte tycker folk får äta vad och hur om vill. Jag äter själv vad och hur jag vill. Då och då ses jag till och med, visserligen i rent demonstrationssyfte, även med en tallrik mannagrynsgröt som förbindelselänk mellan sängen och backen.</p><p>Argumenten för mannagrynsgröt är att det är godare, precis som att det skulle vara bättre för det? Havregrynsgröt är bra mycket snabbare att tillaga och man bränner inte kastrullen lika lätt. Häll lite kallt vatten i kastrullen så släpper resterna från havregrynsgröten. Med lite äppelmos på så blir havregrynsgröten minsann god den också!</p><p>Tips ta 2 dl vatten till 1dl havre och låt det koka tills det blir klart. Varning, häll ej i grynen i kokande vatten det kan aldrig sluta väl.</p><p></p><p>Så till alla ni dumskallar som äter mannagrynsgröt ? sluta genast med detta, havregrynsgröt är bättre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tim, post: 11299, member: 15126"] Intressant det här med Mannagrynsgröt. Det finns mycket att tycka om detta, men en sak som framkommer med all önskvärd tydlighet är att de hängivna anhängarna av detta frukostberedningsätt i regel sällan besitter någon som helts känsla för saker och ting. Deras argumenterade, i det fall de över huvud taget förekommer, är otydligt, oprecist, behäftat med logiska och faktiska fel samt, värst av allt, tråkigt. Mista er inte att tro att jag inte tycker folk får äta vad och hur om vill. Jag äter själv vad och hur jag vill. Då och då ses jag till och med, visserligen i rent demonstrationssyfte, även med en tallrik mannagrynsgröt som förbindelselänk mellan sängen och backen. Argumenten för mannagrynsgröt är att det är godare, precis som att det skulle vara bättre för det? Havregrynsgröt är bra mycket snabbare att tillaga och man bränner inte kastrullen lika lätt. Häll lite kallt vatten i kastrullen så släpper resterna från havregrynsgröten. Med lite äppelmos på så blir havregrynsgröten minsann god den också! Tips ta 2 dl vatten till 1dl havre och låt det koka tills det blir klart. Varning, häll ej i grynen i kokande vatten det kan aldrig sluta väl. Så till alla ni dumskallar som äter mannagrynsgröt ? sluta genast med detta, havregrynsgröt är bättre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gröt - exempel, varningar och råd
Tillbaka
Topp