Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gröt - exempel, varningar och råd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 984209"><p>@ FF</p><p>graalen av gröt.. du tänker givetvis på den där satans smörjan de jämt serverar på ryska bröllop. låter nämligen som den ost-ryska varianten av english breakfast.</p><p>på tal om ägg:</p><p>jag minns fortfarande val thorens -91 å den där jävla fransosen i köket på tavernan som hade ägg i min calzone. va kunde jag ha vart´?! 8 bast kanske. fyy fa an för såna jävlar. man får ju än idag kväljningar då man ska beställa en calzone. ägg på pizzan är ju rätt grett (piss-jämtska för typ gr8), men i den banala å annars gudomliga skapelsen karl-sune.. nä nä nä, där går fanimej gränsen asså.</p><p></p><p></p><p>@ MarkusO</p><p>med största sannolikhet är du en riktig jävel på heavy metal, såvida du spelar gura. och vad grundar jag det på?! jo: till att börja med så är det icke helt ovanligt att man inom den hårda metalen drar upp stärkan till 11, så att man följaktligen får en sju-helvetes dist. därför: när du kokar din gröt har du av någon obskyr anledning kvar spis-vredet på max (klassiskt nybörjar-fel i köket). precis som fröken smilla hade en jäkla go känsla för snö, så måste du ju för i helvete förstå att du inte kan brassa på så jävligt på spisen. då går det åt helvete: sirener, rökfyllda trappuppgångar, skrikande kärringar med papiljotter i håret, skällande hundar å div. slips-nissar som kommer att påpeka misstanke om typ av försäkringsbedrägeri. därför: mer känsla i handleden, för ditt eget bästa. å då snackar jag ej om den där fick-pingisen du så gärna underhåller dig med under tiden din spishäll förvandlas till ett smärre kaos.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 984209"] @ FF graalen av gröt.. du tänker givetvis på den där satans smörjan de jämt serverar på ryska bröllop. låter nämligen som den ost-ryska varianten av english breakfast. på tal om ägg: jag minns fortfarande val thorens -91 å den där jävla fransosen i köket på tavernan som hade ägg i min calzone. va kunde jag ha vart´?! 8 bast kanske. fyy fa an för såna jävlar. man får ju än idag kväljningar då man ska beställa en calzone. ägg på pizzan är ju rätt grett (piss-jämtska för typ gr8), men i den banala å annars gudomliga skapelsen karl-sune.. nä nä nä, där går fanimej gränsen asså. @ MarkusO med största sannolikhet är du en riktig jävel på heavy metal, såvida du spelar gura. och vad grundar jag det på?! jo: till att börja med så är det icke helt ovanligt att man inom den hårda metalen drar upp stärkan till 11, så att man följaktligen får en sju-helvetes dist. därför: när du kokar din gröt har du av någon obskyr anledning kvar spis-vredet på max (klassiskt nybörjar-fel i köket). precis som fröken smilla hade en jäkla go känsla för snö, så måste du ju för i helvete förstå att du inte kan brassa på så jävligt på spisen. då går det åt helvete: sirener, rökfyllda trappuppgångar, skrikande kärringar med papiljotter i håret, skällande hundar å div. slips-nissar som kommer att påpeka misstanke om typ av försäkringsbedrägeri. därför: mer känsla i handleden, för ditt eget bästa. å då snackar jag ej om den där fick-pingisen du så gärna underhåller dig med under tiden din spishäll förvandlas till ett smärre kaos. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Gröt - exempel, varningar och råd
Tillbaka
Topp