Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Groupon Deal Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Keno18" data-source="post: 1051954" data-attributes="member: 151465"><p>Hejsan jag jag köpt en deal på Groupon själv och tänkte att det inte skulle vara några problem. Dealen var en resa till Bad Gastein med rum, halvpension och flyg mellan den 10/1-17/1. Men det visa sig att jag måste lägga till 1600kr för att få ett dubbelrum själv. Men nu tänkte jag kolla om någon person eller personer har köpt samma deal. För jag tänkte då om jag kunde dela rum med er för man kan nämligen sova i ett 4 bäddsrum eller 3 bäddsrum. Om ni skulle vilja ta med mig så skulle jag vara evigt tacksam! </p><p>Hör av er så fort ni kan för jag måste bekräfta min bokning idag innan 17.00! </p><p>Hör av er till min mobil. </p><p>Tack på förhand alla skidglada!!!</p><p></p><p>0704242108</p><p></p><p>Mvh Kennan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Keno18, post: 1051954, member: 151465"] Hejsan jag jag köpt en deal på Groupon själv och tänkte att det inte skulle vara några problem. Dealen var en resa till Bad Gastein med rum, halvpension och flyg mellan den 10/1-17/1. Men det visa sig att jag måste lägga till 1600kr för att få ett dubbelrum själv. Men nu tänkte jag kolla om någon person eller personer har köpt samma deal. För jag tänkte då om jag kunde dela rum med er för man kan nämligen sova i ett 4 bäddsrum eller 3 bäddsrum. Om ni skulle vilja ta med mig så skulle jag vara evigt tacksam! Hör av er så fort ni kan för jag måste bekräfta min bokning idag innan 17.00! Hör av er till min mobil. Tack på förhand alla skidglada!!! 0704242108 Mvh Kennan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Groupon Deal Bad Gastein
Tillbaka
Topp