Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ponts_" data-source="post: 1326628" data-attributes="member: 46684"><p>Nja 10-åringen vill men sonen på 13 är mer skeptisk. Men jag har övertalat han att vara med. Om jag skulle fråga han nu ifall han vill hoppa över och att bara lillasyster går vet jag inte vad han kommer svara (hon kommer bli bättre än han). Han vill ju bli bättre men inser inte riktigt sin förmåga. Jag är ingen bra lärare, men du menar ingen lärare behövs utan bara mer åktid?</p><p></p><p>Tänkte annars se om de nappar på att ha gemensam privatlärare tre dagar 75 min. Men det är ju dyrare så vill inte föreslå det ifall ni tror det är en dålig idé inlärningsmässigt. Om bara sambon tar privat och barnen grupp blir det rätt dyrt och vi kanske skippar helt inser jag nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ponts_, post: 1326628, member: 46684"] Nja 10-åringen vill men sonen på 13 är mer skeptisk. Men jag har övertalat han att vara med. Om jag skulle fråga han nu ifall han vill hoppa över och att bara lillasyster går vet jag inte vad han kommer svara (hon kommer bli bättre än han). Han vill ju bli bättre men inser inte riktigt sin förmåga. Jag är ingen bra lärare, men du menar ingen lärare behövs utan bara mer åktid? Tänkte annars se om de nappar på att ha gemensam privatlärare tre dagar 75 min. Men det är ju dyrare så vill inte föreslå det ifall ni tror det är en dålig idé inlärningsmässigt. Om bara sambon tar privat och barnen grupp blir det rätt dyrt och vi kanske skippar helt inser jag nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Tillbaka
Topp