Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1326664" data-attributes="member: 161297"><p>Mitt enda inspel är att om du vill få sambo och barn att uppskatta åkningen mer så bara välj det som fungerar bäst för respektive och strunt i om det kostar någon tusenlapp hit och dit. Om tusenlappen finns förstås. Rulla fram bandet några år så kommer du att värdesätta hur bra de åker mer än huruvida du har kvar den där tusenlappen. Bara mina två ören.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1326664, member: 161297"] Mitt enda inspel är att om du vill få sambo och barn att uppskatta åkningen mer så bara välj det som fungerar bäst för respektive och strunt i om det kostar någon tusenlapp hit och dit. Om tusenlappen finns förstås. Rulla fram bandet några år så kommer du att värdesätta hur bra de åker mer än huruvida du har kvar den där tusenlappen. Bara mina två ören. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Tillbaka
Topp