Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1326668" data-attributes="member: 146777"><p>Att åka till ett "bättre" ställe är alltid värt det. Framförallt om inte själva åkningen är det viktigaste. Bränner man pist från 0800-1700 är det bara viktigt att liften är snabb och köfri. Är man där för gemensam tid, för att vara ute och umgås och få lite fjällluft är det mycket viktigare med ett fint område.</p><p>Inget emot Kläppen. Men för en fjällsemester skulle jag välja nåt med riktig fjäll eller riktiga berg. </p><p>Skidskola eller ej håller jag med de flesta andra. Viktigast är att ha kul. Känner man behovet är skidskola bra. Men har man kul är det bara att köra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1326668, member: 146777"] Att åka till ett "bättre" ställe är alltid värt det. Framförallt om inte själva åkningen är det viktigaste. Bränner man pist från 0800-1700 är det bara viktigt att liften är snabb och köfri. Är man där för gemensam tid, för att vara ute och umgås och få lite fjällluft är det mycket viktigare med ett fint område. Inget emot Kläppen. Men för en fjällsemester skulle jag välja nåt med riktig fjäll eller riktiga berg. Skidskola eller ej håller jag med de flesta andra. Viktigast är att ha kul. Känner man behovet är skidskola bra. Men har man kul är det bara att köra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Tillbaka
Topp