Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CharlieWestlund" data-source="post: 1326867" data-attributes="member: 161981"><p>Det blir roligare att åka ju mer du utvecklas. Säkrare också. Jag kör privatskidskola baserad i Funäsfjällen och tar emot precis sådana bokningar som din familj. Ett förslag är att köra mamma-son-dotter i en grupp om nivån inte är för spretig. Du får jättegärna också vara med under lektionen för att ta del av hur jag lär ut skidåkning. Säkert finns det något du också kan snappa upp för att utvecklas. </p><p></p><p>Jag körde privatlektioner med en familj förra året där mamman var född utomlands och i stort sett aldrig sett snö innan. Hon var så glad över att kunna åka med sin familj när veckan var slut att tårarna rann. Då känns det väldigt roligt att gå från jobbet.</p><p></p><p>Om du är intresserad av att diskutera så får du gärna ringa/smsa mig på 0706778552</p><p>Jag har F-skattesedel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CharlieWestlund, post: 1326867, member: 161981"] Det blir roligare att åka ju mer du utvecklas. Säkrare också. Jag kör privatskidskola baserad i Funäsfjällen och tar emot precis sådana bokningar som din familj. Ett förslag är att köra mamma-son-dotter i en grupp om nivån inte är för spretig. Du får jättegärna också vara med under lektionen för att ta del av hur jag lär ut skidåkning. Säkert finns det något du också kan snappa upp för att utvecklas. Jag körde privatlektioner med en familj förra året där mamman var född utomlands och i stort sett aldrig sett snö innan. Hon var så glad över att kunna åka med sin familj när veckan var slut att tårarna rann. Då känns det väldigt roligt att gå från jobbet. Om du är intresserad av att diskutera så får du gärna ringa/smsa mig på 0706778552 Jag har F-skattesedel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Grupp eller privat skidskola för familjen?
Tillbaka
Topp