Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 867824" data-attributes="member: 46762"><p>Med pre-seasonrabatten som var förra året (men som försvinner till nästa år) så är det en ganska stor skillnad mot butik. Jag som betalade all frakt själv landade på typ 8800:- för mina Pure inkl. frakt och tull. Får man ihop så pass många att man påverkar priset, då blir detta billigare, framförallt med tanke på frakten...</p><p></p><p>Jag kan nog var sugen när det börjar närma sig sommar, får se hur länge de där 138'orna står kvar på Alpingaraget och om de ev. rear ut de när de får sommarhybris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 867824, member: 46762"] Med pre-seasonrabatten som var förra året (men som försvinner till nästa år) så är det en ganska stor skillnad mot butik. Jag som betalade all frakt själv landade på typ 8800:- för mina Pure inkl. frakt och tull. Får man ihop så pass många att man påverkar priset, då blir detta billigare, framförallt med tanke på frakten... Jag kan nog var sugen när det börjar närma sig sommar, får se hur länge de där 138'orna står kvar på Alpingaraget och om de ev. rear ut de när de får sommarhybris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp