Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 867878" data-attributes="member: 32948"><p>Om man är en grupp som vill ta hem ett gäng skidor tillsammans via en skidbutik så är det en deal kunden får göra med skidbutiken, det är inget jag kommer styra upp. </p><p>Är man ett gäng som vill boka upp ett par kan man säkert gå in till sin närmaste skidbutik och be dem plocka hem extra par - men deadlinen är nu på fredag, så det blir sjukt tajt att styra upp något sådant. </p><p>Har man fler frågor i det här ämnet går det även bra att maila mig direkt på niklas (a) dpsskis.com</p><p></p><p>Skidteknik? Design? Utveckla och specificera din fråga lite mer tack. </p><p>Skidorna kommer ha samma konstruktion som i år. Längden 184cm tillkommer i 120 och 112RP. Tjejskidorna får nya namn, wailer 105 och 95 samt cassiar 80 får en facelift. Spoon vet vi inte när den kommer bli färdigutvecklad...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 867878, member: 32948"] Om man är en grupp som vill ta hem ett gäng skidor tillsammans via en skidbutik så är det en deal kunden får göra med skidbutiken, det är inget jag kommer styra upp. Är man ett gäng som vill boka upp ett par kan man säkert gå in till sin närmaste skidbutik och be dem plocka hem extra par - men deadlinen är nu på fredag, så det blir sjukt tajt att styra upp något sådant. Har man fler frågor i det här ämnet går det även bra att maila mig direkt på niklas (a) dpsskis.com Skidteknik? Design? Utveckla och specificera din fråga lite mer tack. Skidorna kommer ha samma konstruktion som i år. Längden 184cm tillkommer i 120 och 112RP. Tjejskidorna får nya namn, wailer 105 och 95 samt cassiar 80 får en facelift. Spoon vet vi inte när den kommer bli färdigutvecklad... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp