Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 867951" data-attributes="member: 32948"><p>Felix, om du har riktiga synpunkter på hur vi kan förbättra oss är du välkommen att framföra dina argument till mig. </p><p></p><p>JensK: Om pure känns dyr kan jag varmt rekommendera hybrid. Några få hekto tyngre och mer dämpad, inte lika krispig och rapp. I övrigt 100% samma skida. </p><p></p><p>Rabbit: Det enda som är spikat är att det inte blir en preorder enligt den modell som var förra året. Om man är en grupp som vill ha vars ett par så är ju frågan fri att ställas till närmaste skidbutik om de vill organisera en groupbuy. </p><p></p><p>PNyberg: DPS 118PPP (PNyberg Pink Promodel) ligger väl fortfarande på ritbordet... typ... :P</p><p>Tror det krävs minst 25 dudes som är sugna på en modell för att det inte ska bli ett förlustprojekt för DPS - så finns det ett stort intresse så tror jag inte Stephan drar sig för att plocka fram en modell.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 867951, member: 32948"] Felix, om du har riktiga synpunkter på hur vi kan förbättra oss är du välkommen att framföra dina argument till mig. JensK: Om pure känns dyr kan jag varmt rekommendera hybrid. Några få hekto tyngre och mer dämpad, inte lika krispig och rapp. I övrigt 100% samma skida. Rabbit: Det enda som är spikat är att det inte blir en preorder enligt den modell som var förra året. Om man är en grupp som vill ha vars ett par så är ju frågan fri att ställas till närmaste skidbutik om de vill organisera en groupbuy. PNyberg: DPS 118PPP (PNyberg Pink Promodel) ligger väl fortfarande på ritbordet... typ... :P Tror det krävs minst 25 dudes som är sugna på en modell för att det inte ska bli ett förlustprojekt för DPS - så finns det ett stort intresse så tror jag inte Stephan drar sig för att plocka fram en modell. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp