Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 868015" data-attributes="member: 14045"><p>Först och främst, bra initiativ JensK! Jag funderar frenetiskt på hur jag kan skapa ett behov för fler skidor än 112RP! Kanske wailer 95 som renodlad turskida, hmm...</p><p></p><p>Hasse: Klart det går att pressa priserna mer om man går direkt till DPS! JensK säger i det inledande inlägget att han har en kontakt på DPS och genom att gå till denna skippar man de mellanhänder som skall ha pengar om man köper skidorna i butik i Sverige (Nojlas, butiken etc). </p><p></p><p>Bara för att Nojlas har argenturen betyder inte det att det är helt säkert är absolut billigast att gå via honom.</p><p></p><p>Går man ihop och köper 3 eller fler skidor brukar man kunna frå gratis frakt vilket bara det skulle göra rätt stor skillnad och en besparing jämfört med Nojlas/alpingaraget/skistore.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 868015, member: 14045"] Först och främst, bra initiativ JensK! Jag funderar frenetiskt på hur jag kan skapa ett behov för fler skidor än 112RP! Kanske wailer 95 som renodlad turskida, hmm... Hasse: Klart det går att pressa priserna mer om man går direkt till DPS! JensK säger i det inledande inlägget att han har en kontakt på DPS och genom att gå till denna skippar man de mellanhänder som skall ha pengar om man köper skidorna i butik i Sverige (Nojlas, butiken etc). Bara för att Nojlas har argenturen betyder inte det att det är helt säkert är absolut billigast att gå via honom. Går man ihop och köper 3 eller fler skidor brukar man kunna frå gratis frakt vilket bara det skulle göra rätt stor skillnad och en besparing jämfört med Nojlas/alpingaraget/skistore. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp