Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R00bert" data-source="post: 868036" data-attributes="member: 41325"><p>Argh. Vi får hoppas. Helläckra! Får se hur det blir med resor, säsong och annat inför nästa vinter och klura lite på saken. Har kört 112an i ett väldigt stökigt och nysnöat Storklinten lite grann i vintras, och i just det föret så kändes den väldigt mycket mer orolig än mina Lotusar som bara köttar rakt igenom allt vad pucklar och knölar heter. Aldrig haft roligare i uppkört än med Lotusarna tror jag. Ånglok! Trots vad man kan tro genom att kika på shapen så kommer de till användning väldigt väldigt ofta. I övrigt verkar 112RP vara en grym one-quiver skida men det känns som att jag har det upptäckt rätt bra i mitt koger på något sätt för att motivera 112RP + 120. Ett par nya Lotusar, alternativt 112RP med Dukes och ett par 138or får det nog bli. Vi får se hur tät man känner sig inför vintern helt enkelt. Årets säsong har inte ens slutat, så än finns det tid kvar att fundera!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R00bert, post: 868036, member: 41325"] Argh. Vi får hoppas. Helläckra! Får se hur det blir med resor, säsong och annat inför nästa vinter och klura lite på saken. Har kört 112an i ett väldigt stökigt och nysnöat Storklinten lite grann i vintras, och i just det föret så kändes den väldigt mycket mer orolig än mina Lotusar som bara köttar rakt igenom allt vad pucklar och knölar heter. Aldrig haft roligare i uppkört än med Lotusarna tror jag. Ånglok! Trots vad man kan tro genom att kika på shapen så kommer de till användning väldigt väldigt ofta. I övrigt verkar 112RP vara en grym one-quiver skida men det känns som att jag har det upptäckt rätt bra i mitt koger på något sätt för att motivera 112RP + 120. Ett par nya Lotusar, alternativt 112RP med Dukes och ett par 138or får det nog bli. Vi får se hur tät man känner sig inför vintern helt enkelt. Årets säsong har inte ens slutat, så än finns det tid kvar att fundera! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp