Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 869484" data-attributes="member: 102471"><p>Vi kommer inte göra det. Då butikerna som säljer Moment inte skulle vilja sälja Moment i så fall. För hur skall jag försvara för butikerna att folk kan beställa privat via Moment till ett bättre pris? Det är ju inte försvarbart i mina ögon då som säljare för Moment tyvärr inför butikerna. Och vi vill gärna att folk skall få se, klämma på skidorna. Och vara med på skidtesterna till exempel. Detta skulle aldrig se om de enbart såldes direkt till kund från Moment.</p><p></p><p>Carled: Menar du att om du köper en DPS på Alpingaraget så måste du reklamera den till DPS i USA? Hur kommer det sig i så fall?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 869484, member: 102471"] Vi kommer inte göra det. Då butikerna som säljer Moment inte skulle vilja sälja Moment i så fall. För hur skall jag försvara för butikerna att folk kan beställa privat via Moment till ett bättre pris? Det är ju inte försvarbart i mina ögon då som säljare för Moment tyvärr inför butikerna. Och vi vill gärna att folk skall få se, klämma på skidorna. Och vara med på skidtesterna till exempel. Detta skulle aldrig se om de enbart såldes direkt till kund från Moment. Carled: Menar du att om du köper en DPS på Alpingaraget så måste du reklamera den till DPS i USA? Hur kommer det sig i så fall? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp