Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 869522" data-attributes="member: 83225"><p>Den stora frågan är väl snarare, varför ska idag med den kommunikationsmöjlighet vi faktiskt har, distributörer och agenter ens existera? Om nu kunderna tycker det är värt de extra pengarna för att kunna klämma och känna och reklamera direkt till en butik så kommer de ju fortsätta att handla så. Men varför tillverkarna inte strävar efter att erbjuda bästa möjliga produkt så billigt som möjligt övergår mitt förstånd. Framförallt måste jag stötta Carled när det gäller t.ex. garaget och deras kundservice. Det känns som att de flesta butiker idag ändå hänvisar till tillverkaren eller distributören så fort något går sönder. Varför ska jag då betala för att hålla butiken levande? Då kan jag ju lika gärna handla direkt från tillverkaren och få ett bättre pris.</p><p></p><p>Alla former av inlåsning och uppdelning av marknader borde förbjudas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 869522, member: 83225"] Den stora frågan är väl snarare, varför ska idag med den kommunikationsmöjlighet vi faktiskt har, distributörer och agenter ens existera? Om nu kunderna tycker det är värt de extra pengarna för att kunna klämma och känna och reklamera direkt till en butik så kommer de ju fortsätta att handla så. Men varför tillverkarna inte strävar efter att erbjuda bästa möjliga produkt så billigt som möjligt övergår mitt förstånd. Framförallt måste jag stötta Carled när det gäller t.ex. garaget och deras kundservice. Det känns som att de flesta butiker idag ändå hänvisar till tillverkaren eller distributören så fort något går sönder. Varför ska jag då betala för att hålla butiken levande? Då kan jag ju lika gärna handla direkt från tillverkaren och få ett bättre pris. Alla former av inlåsning och uppdelning av marknader borde förbjudas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Gruppköp av skidor från DPS
Tillbaka
Topp