Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Grym bräda för Freeride/All Mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1055690" data-attributes="member: 64225"><p>Tror Proto blir lite för mjuk för dig. Jag har inte testat Never Summers nya program men har både en F1a och en Raptor i boardbagen. F1an gillar jag enorm mycket förutom att den tenderar att nosdyka i lössnö. Raptorn är en styv jävla bräda som bara blir riktigt rolig när det är en halvmeter lössnö. Men om de nu som de påstår, lyckats blanda de två designerna i Chairman skulle jag noga överväga den om jag var du.</p><p></p><p>Har en Arbor Eelement som jag åkt sönder totalt och det är nog en av de bästa brädorna jag haft. Dagens Eelement är dock ganska annorlunda i design jämfört med min. Förordar starkt all inblandning av bambu i en snowboard om som du skriver vill ha en bräda "är styv i flexen men ändå ganska lekfull". Kika på Arbor Element, Coda och A-frame och se om det ser lovande ut. Endeavour hade en liknande bräda som kallades Next, inte riktigt lika bra som Element men nästan. De har dock utgått men det finns fortfarande exemplar kvar i webshopparna vad jag kan se.</p><p></p><p>Mervin (Libtech, Gnu) brukar vara väldigt roliga att åka på, någon av Travis Rice eller Jamie Lynn modellerna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1055690, member: 64225"] Tror Proto blir lite för mjuk för dig. Jag har inte testat Never Summers nya program men har både en F1a och en Raptor i boardbagen. F1an gillar jag enorm mycket förutom att den tenderar att nosdyka i lössnö. Raptorn är en styv jävla bräda som bara blir riktigt rolig när det är en halvmeter lössnö. Men om de nu som de påstår, lyckats blanda de två designerna i Chairman skulle jag noga överväga den om jag var du. Har en Arbor Eelement som jag åkt sönder totalt och det är nog en av de bästa brädorna jag haft. Dagens Eelement är dock ganska annorlunda i design jämfört med min. Förordar starkt all inblandning av bambu i en snowboard om som du skriver vill ha en bräda "är styv i flexen men ändå ganska lekfull". Kika på Arbor Element, Coda och A-frame och se om det ser lovande ut. Endeavour hade en liknande bräda som kallades Next, inte riktigt lika bra som Element men nästan. De har dock utgått men det finns fortfarande exemplar kvar i webshopparna vad jag kan se. Mervin (Libtech, Gnu) brukar vara väldigt roliga att åka på, någon av Travis Rice eller Jamie Lynn modellerna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Grym bräda för Freeride/All Mountain
Tillbaka
Topp