Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Grym bräda för Freeride/All Mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1055695" data-attributes="member: 64225"><p>Raptorn har ju utgått från Never Summers sortiment så det är väl restupplagor du kan hitta på nätet. Jag tycker den är lite svår, men då är jag 10 kilo lättare än dig och säkert en sämre åkare också. Eller egentligen så vad det är att den är inte jättesnabb att få runt men finns det utrymme är det inga problem. F1an är ju tvärtom löjligt snabb från kant till kant. Samtidigt vet jag att du kan hitta recensioner som säger tvärtemot mig...</p><p></p><p>Arbor sticker ut lite, de gör saker lite på sitt sätt. De hade väl haft bambu i 8 år i sina brädor innan Salomon kopierade konceptet och fick pris för det...Märk bara att deras "Grip Tech" är ganska unikt. De har lagt en extra utsvängning av kanten vid kontaktpunkterna, tänk magnetraction fast på bara 4 ställen på brädan och inte längs hela kanten. Det blir lite mer märkbart på de mjukare brädorna men brädan tenderar liksom att svänga runt kontaktpunkten på något skumt sätt. Det är inte ett problem men det tar något åk innan man vant sig.</p><p></p><p>Jones har jag tyvärr ingen som helst erfarenhet av men här på forumet verkar folk vara mycket positiva.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1055695, member: 64225"] Raptorn har ju utgått från Never Summers sortiment så det är väl restupplagor du kan hitta på nätet. Jag tycker den är lite svår, men då är jag 10 kilo lättare än dig och säkert en sämre åkare också. Eller egentligen så vad det är att den är inte jättesnabb att få runt men finns det utrymme är det inga problem. F1an är ju tvärtom löjligt snabb från kant till kant. Samtidigt vet jag att du kan hitta recensioner som säger tvärtemot mig... Arbor sticker ut lite, de gör saker lite på sitt sätt. De hade väl haft bambu i 8 år i sina brädor innan Salomon kopierade konceptet och fick pris för det...Märk bara att deras "Grip Tech" är ganska unikt. De har lagt en extra utsvängning av kanten vid kontaktpunkterna, tänk magnetraction fast på bara 4 ställen på brädan och inte längs hela kanten. Det blir lite mer märkbart på de mjukare brädorna men brädan tenderar liksom att svänga runt kontaktpunkten på något skumt sätt. Det är inte ett problem men det tar något åk innan man vant sig. Jones har jag tyvärr ingen som helst erfarenhet av men här på forumet verkar folk vara mycket positiva. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Grym bräda för Freeride/All Mountain
Tillbaka
Topp