Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Grymt trevligt boende i centrala verbier!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sssaraaa" data-source="post: 389093" data-attributes="member: 79691"><p>Tjo!</p><p></p><p>Har tyvärr blivit tvungen att tacka nej till ett grymt boende i verpan pga skada. Därför finns en ledig plats som snabbt måste fyllas av någon trevlig person =)</p><p>Det är 3 sköna tjejer och 2 sköna killar som drar ner i början av jan och stannar till sista april.</p><p>Så om du e intresserad av ett bra boende hör av dig! själv blir det soffan i vinter för min del =S</p><p></p><p>mvh sara</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sssaraaa, post: 389093, member: 79691"] Tjo! Har tyvärr blivit tvungen att tacka nej till ett grymt boende i verpan pga skada. Därför finns en ledig plats som snabbt måste fyllas av någon trevlig person =) Det är 3 sköna tjejer och 2 sköna killar som drar ner i början av jan och stannar till sista april. Så om du e intresserad av ett bra boende hör av dig! själv blir det soffan i vinter för min del =S mvh sara [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Grymt trevligt boende i centrala verbier!
Tillbaka
Topp