Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"Gubb"skidåkning för 40åringar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sticks" data-source="post: 150459"><p>Det är inte bara Hanson som låter dig testa grejerna innan köp. Eller testa och testa, du får hyra grejorna och om du sen väljer att köpa så räknar de av hyreskostnaden och det kan du ju göra på var och varannan affär i Åre-området. Mina personliga erfarenheter av Hanson är inte positiva men det är möjligt att de har fått ny och kompetent personal till i år. Nog skitsnack om Hanson. Jag tillhör samma ålderskategori som du men har valt en lite annan väg (har visserligen ett antal par skidor men hur som helst) och kör på ett par lite hårdare twintips, passar hyfsat bra överallt och så slipper du ruinera dig på flera par som bara fungerar bra på en sak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sticks, post: 150459"] Det är inte bara Hanson som låter dig testa grejerna innan köp. Eller testa och testa, du får hyra grejorna och om du sen väljer att köpa så räknar de av hyreskostnaden och det kan du ju göra på var och varannan affär i Åre-området. Mina personliga erfarenheter av Hanson är inte positiva men det är möjligt att de har fått ny och kompetent personal till i år. Nog skitsnack om Hanson. Jag tillhör samma ålderskategori som du men har valt en lite annan väg (har visserligen ett antal par skidor men hur som helst) och kör på ett par lite hårdare twintips, passar hyfsat bra överallt och så slipper du ruinera dig på flera par som bara fungerar bra på en sak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
"Gubb"skidåkning för 40åringar
Tillbaka
Topp