Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Gubbe som inte stått på ett par skidor sedan 93. Köpråd önskas!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Moden" data-source="post: 1033270" data-attributes="member: 33964"><p>Jag tror inte pjäxorna kommer vara för hårda för dig. Dock beror det på hur hårt du ska köra, men som jag förstår det ska du mest glida runt med barnen? Precis som någon skrev tidigare kan det då vara läge att satsa på komfort. Beträffande kunskap och utbud så är XXL lika bra som andra sporthandlare. Men om du har svårt att hitta pjäxor som sitter bra pga en \"onormal\" form på foten skulle jag gå till Garaget motsv där de är dels duktiga på att anpassa pjäxorna för dina fötter men också har ett bredare utbud. När det gäller pris kommer de vanliga sporthandlarna vara billigare då de kör med prisgarantier (i Jönköping, räknar med att samma sak gäller över hela landet)</p><p></p><p>Hoppas du hittar något bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Moden, post: 1033270, member: 33964"] Jag tror inte pjäxorna kommer vara för hårda för dig. Dock beror det på hur hårt du ska köra, men som jag förstår det ska du mest glida runt med barnen? Precis som någon skrev tidigare kan det då vara läge att satsa på komfort. Beträffande kunskap och utbud så är XXL lika bra som andra sporthandlare. Men om du har svårt att hitta pjäxor som sitter bra pga en \"onormal\" form på foten skulle jag gå till Garaget motsv där de är dels duktiga på att anpassa pjäxorna för dina fötter men också har ett bredare utbud. När det gäller pris kommer de vanliga sporthandlarna vara billigare då de kör med prisgarantier (i Jönköping, räknar med att samma sak gäller över hela landet) Hoppas du hittar något bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Gubbe som inte stått på ett par skidor sedan 93. Köpråd önskas!
Tillbaka
Topp