Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Gubbe som inte stått på ett par skidor sedan 93. Köpråd önskas!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ICONIC" data-source="post: 1033623" data-attributes="member: 146482"><p>När jag testade pjäxorna gjorde jag exakt så som du beskrev på inrådan av mannen i butiken. Tårna tog i när jag stod vanligt och tåkontakten försvann när jag lutade mig framåt. Dessvärre så hade jag dom på mig tre fyra minuter bara. Ska testa igen!!! Jo funkar inte BBR så beställer jag nåt annat! Det var så billigt så frugan får ta över dom om det inte funkar för mig. Hon väger 65 vilket är liiite mindre. Supertack för goda råd!</p><p></p><p>*edit</p><p></p><p>Har nu laborerat med spännena en stund och det känns definitivt bättre. Lutar jag mig framåt så försvinner tåkontakten samtidigt så rör sig hälen inte ett skit. Dock skall ju tilläggas att de Nordica Cruise 80 jag testade först var rejält mycket bekvämare men där var ju flexen 80 istället för 100 som dessa har.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ICONIC, post: 1033623, member: 146482"] När jag testade pjäxorna gjorde jag exakt så som du beskrev på inrådan av mannen i butiken. Tårna tog i när jag stod vanligt och tåkontakten försvann när jag lutade mig framåt. Dessvärre så hade jag dom på mig tre fyra minuter bara. Ska testa igen!!! Jo funkar inte BBR så beställer jag nåt annat! Det var så billigt så frugan får ta över dom om det inte funkar för mig. Hon väger 65 vilket är liiite mindre. Supertack för goda råd! *edit Har nu laborerat med spännena en stund och det känns definitivt bättre. Lutar jag mig framåt så försvinner tåkontakten samtidigt så rör sig hälen inte ett skit. Dock skall ju tilläggas att de Nordica Cruise 80 jag testade först var rejält mycket bekvämare men där var ju flexen 80 istället för 100 som dessa har. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Gubbe som inte stått på ett par skidor sedan 93. Köpråd önskas!
Tillbaka
Topp