Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gubbskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="graesand" data-source="post: 368493" data-attributes="member: 77659"><p>(ursäkta om jag hijackar tråden men...)</p><p></p><p>Jag ska köpa skidor och denna tråden har hjälpt mig mycket. har näst intill bestämt mig för ett par mantra. men lite osäkerhet finns kvar</p><p></p><p>förra året provade jag ett par rossignol z5 i hemsedal och det var en fröjd. jag har tävlat en jävla massa och åkt skidor aktivt hela mitt liv i princip och nu ska jag ner och säsonga. jag älskar att ligga i pisten och pressa lårmuskler i hög hastighet men jag vill ändå kunna leka runt i opreparerat. parken skiter jag i fullständigt.</p><p></p><p>är jag helt ute och cyklar om jag köper ett par mantra? 171 cm. jag själv är 172 och väger runt 60.</p><p></p><p>tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="graesand, post: 368493, member: 77659"] (ursäkta om jag hijackar tråden men...) Jag ska köpa skidor och denna tråden har hjälpt mig mycket. har näst intill bestämt mig för ett par mantra. men lite osäkerhet finns kvar förra året provade jag ett par rossignol z5 i hemsedal och det var en fröjd. jag har tävlat en jävla massa och åkt skidor aktivt hela mitt liv i princip och nu ska jag ner och säsonga. jag älskar att ligga i pisten och pressa lårmuskler i hög hastighet men jag vill ändå kunna leka runt i opreparerat. parken skiter jag i fullständigt. är jag helt ute och cyklar om jag köper ett par mantra? 171 cm. jag själv är 172 och väger runt 60. tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gubbskidor
Tillbaka
Topp