Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gubbskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 370612" data-attributes="member: 13245"><p>Intressant. De som inte gillat 191:an har just klagat över att de inte riktigt var herre över sina </p><p>skidspetsar vilket passar ihop med min teori om att det är svårt att bygga en skida med så mycket </p><p>skärning fram så pass lång. Då blir det knappast bättre med bakmontering.</p><p></p><p>Börjar allt mer luta år at 184:an helt enkelt är en bättre skida. </p><p></p><p>Fast det vore intressant att jämföra hur "linjen" sitter på 191:an och 184:an.</p><p></p><p>För övrigt har jag kört 168:an också, lätt bakmonterad och det kändes också bra. själva erket </p><p>monterade jag även den "ball on mid running surface". Jag skulle aldrig montera ett par skidor utan </p><p>att kolla mot den metoden.</p><p></p><p>HitMe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 370612, member: 13245"] Intressant. De som inte gillat 191:an har just klagat över att de inte riktigt var herre över sina skidspetsar vilket passar ihop med min teori om att det är svårt att bygga en skida med så mycket skärning fram så pass lång. Då blir det knappast bättre med bakmontering. Börjar allt mer luta år at 184:an helt enkelt är en bättre skida. Fast det vore intressant att jämföra hur "linjen" sitter på 191:an och 184:an. För övrigt har jag kört 168:an också, lätt bakmonterad och det kändes också bra. själva erket monterade jag även den "ball on mid running surface". Jag skulle aldrig montera ett par skidor utan att kolla mot den metoden. HitMe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
gubbskidor
Tillbaka
Topp