Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Guidad turskidåkning i Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sebulon" data-source="post: 149213" data-attributes="member: 30908"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag brukar åka några veckor per år med UCPAs offpistgrupper eller på egen hand i alperna, ca. 20-25 dgr /år. I år hinner jag inte åka så mycket utan måste nöja mig med en lång-weekend eller två.</p><p></p><p>Jag vill lära känna de svenska fjällen bättre och samtidigt pröva riktig turåkning med en del skidande på platten och kanske rent av boende i olika stugor längs en led. </p><p></p><p>Jag har i princip bara varit i Sälen, Åre och Riksgränsen i Sverige. Jag har stor respekt för fjällen och saknar erfarenheten som krävs för att ge mig ut själv. Därför letar jag efter arrangerade turer i svenska fjällen och vore tacksam för tips. Jag har hittat friluftsfrämjandet men inget annat.</p><p></p><p>Det borde alltså ligga i Sverige/Norge och helst vara billigt, eller ligga nära tågstation med natttåg från Stockholm.</p><p></p><p>Jag vore jätteglad för tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sebulon, post: 149213, member: 30908"] Hej, Jag brukar åka några veckor per år med UCPAs offpistgrupper eller på egen hand i alperna, ca. 20-25 dgr /år. I år hinner jag inte åka så mycket utan måste nöja mig med en lång-weekend eller två. Jag vill lära känna de svenska fjällen bättre och samtidigt pröva riktig turåkning med en del skidande på platten och kanske rent av boende i olika stugor längs en led. Jag har i princip bara varit i Sälen, Åre och Riksgränsen i Sverige. Jag har stor respekt för fjällen och saknar erfarenheten som krävs för att ge mig ut själv. Därför letar jag efter arrangerade turer i svenska fjällen och vore tacksam för tips. Jag har hittat friluftsfrämjandet men inget annat. Det borde alltså ligga i Sverige/Norge och helst vara billigt, eller ligga nära tågstation med natttåg från Stockholm. Jag vore jätteglad för tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Guidad turskidåkning i Sverige
Tillbaka
Topp